Junktech: Duel

Junktech: Duel

502%
22 613
z potrzebnych 4 500 zł = 502% celu
717 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 27.10.2018 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
1.38 / 5 (28 głosy). Zobacz opinie (28)
Udostępnianie to też wspieranie:
Obserwuj (56)
  • Projekt
  • Aktualizacje (38)
  • Wspierający (228)
  • Społeczność (97)

Wstęp

Świat przyszłości nie jest przyjaznym miejscem. Ziemia zamieniła się w ogromne złomowisko, na którym rządzą brutalni Łowcy – mutanci grabiący pozostałości cywilizacji. Każdego dnia trwa walka o teren i skrawki technologii, które mogą pomóc w przetrwaniu. Brutalne pojedynki to codzienność – wygrają najlepsi...

Przedstawiamy Wam Junktech: Duel – nasz najnowszy projekt, który chcemy wydać z Waszą pomocą. Jest to dynamiczna gra karciana, w której toczymy pojedynek! Celem akcji crowdfundingowej jest zebranie brakujących środków niezbędnych na dopracowanie grafik oraz wydanie gry! Zapraszamy Was do brutalnego świata "post-apo"!

Opis projektu

Junktech: Duel to szybka karcianka, która polega na pojedynku pomiędzy graczami. To gra dająca dużo możliwości kombinowania, łączenia ciosów z posiadanym ekwipunkiem oraz pozwalająca rywalizować na kilku płaszczyznach: taktycznych i zręcznościowych (refleks!). Podczas walki, wykładanie kart jest równie ważne, jak planowanie swoich akcji oraz zarządzanie zdobytym doświadczeniem. Podstawowymi mechanikami w „Junktech: Duel” są draft, push your luck oraz kamień-nożyce-papier w mocno rozszerzonym wydaniu.

Ten tytuł powstawał wieloetapowo przez ponad 8 lat. Początkowo Junktech (jeszcze nie Duel) miał być kooperacyjną grą postnuklearną, a główny ciężar rozgrywki spoczywał na pojedynkach graczy oraz na starciach z przeciwnikami w świecie gry. Po wielu latach ewolucji, gra stała się karcianką i taką wersję Wam przedstawiamy! Gra jest zamknięta mechanicznie i została solidnie przetestowana!

Na początek wybierz jednego z czterech wojowników: Komandosa, Panopticona, Osiłka lub Inżynierkę – każdy z tych bohaterów posiada inny wachlarz umiejętności oraz indywidualne statystyki, co sprawia że ich style walki znacząco się różnią, a i taktyka oraz zagrywki będą dla każdego z nich inne.


Przygotowanie gry


Jesteście gotowi - czas na pojedynek!

W tym momencie rundy trzeba wykazać się sprytem i spostrzegawczością. Warto też mieć przygotowany plan oraz akcje na kartach w zanadrzu! Po odsłonięciu żetonów, możecie je obrócić, aby zmienić swoją akcję lub zblokować akcję przeciwnika.

Tu liczy się refleks - przeciwnik może zablokować Twój żeton swoim ruchem (obrót żetonu) lub kartą, wykonując cios i potwierdzając go użyciem karty! Możecie też dorzucić jedną kartę z ręki, aby wyprowadzić cios specjalny lub wykonać akcję specjalną. Gdy na stole wyląduje karta, walka już trwa - teraz możecie budować kolejne ataki z talii na ręce!


Gdy Wasze ruchy zostaną zakończone, następuje przeliczenie rezultatów wynikających z kart i/lub żetonów akcji. Jeżeli zdobyłeś doświadczenie za akcję z żetonu, możesz zainwestować je w Karty Doświadczenia lub wykorzystać je w następnej rundzie do akcji z kart. Doświadczenie jest mocnym zasobem, który posiada szerokie działanie w grze!





Zdjęcia z rozgrywek





Zasady i tutorial "Junktech: Duel"

------

--- RECENZJE ---


"Jest to świetna gierka dla dwóch osób, w której wyrażenie "dać komuś w mordę" nabiera nowego znaczenia!Zapewniamy was, że ze względu na krótki czas rozgrywki i chęć rewanżu, nie skończycie przygody z tą grą po pierwszej rozgrywce".

------------------------------------

Cel projektu

Podstawowym celem kampanii jest wydanie gry. Gdy go osiągniemy, Junktech: Duel zostanie wydany, a wspierający otrzymają nagrodę w postaci pudełka z grą! Jeśli wspólnie uzbieramy większą sumę, polepszymy komponenty i zawartość pudełka, aby gra jako produkt stała się jeszcze lepsza!





Nagrody





--- DODATKI ---


O autorze / Zespół

Marzenia, pasja, gry, gry, gry – dużo grania. Bo to kochamy! Jeździmy grać, gramy w pracy, robimy gry od rana do wieczora i od dawna. Czy już pisaliśmy, że kochamy to, co robimy? No, ba! Junktech: Duel to nasz czwarty projekt i bardzo cieszymy się, że możemy Wam go zaprezentować – bo jest to gra, którą wykładamy bardzo często na stół i nie tylko, aby testować, ale również żeby się zrelaksować i poczuć fajne emocje z rywalizacji. Autorem gry jest Jarosław Biliński, a ilustratorem Radosław Jaszczuk – nasz duet, który być może mieliście okazję spotkać na różnych konwentach w całej Polsce. Imagine Realm to nasza pasja i wkładamy całe serce w pracę tego wydawnictwa!

Ryzyko

Jako wydawnictwo działamy od 2016 roku, zrealizowaliśmy dwa projekty i posiadamy niezbędne doświadczenie, aby stworzyć Junktech:Duel! Ryzyko jednak zawsze istnieje, czy to w procesach produkcyjnych, czy też w dostawach komponentów, dlatego by mieć pewność, że wszystkie założenia zostaną wykonane zgodnie z planem współpracujemy tylko z rodzimymi firmami i czuwamy nad każdym etapem produkcji.