Stworologia: ekspedycja

Stworologia: ekspedycja

  Gry bez prądu    Michałowice
138%
41 609
z potrzebnych 30 000 zł = 138% celu
248 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 13.08.2019 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
5 / 5 (4 głosy). Zobacz opinie (4)
Udostępnianie to też wspieranie:
Obserwuj (66)
  • Projekt
  • Aktualizacje (17)
  • Wspierający (84)
  • Społeczność (56)

Wstęp

Witajcie w Rocca Civetta, czarującym miasteczku leżącym na włoskiej prowincji, gdzie swoją siedzibę ma najdziwniejszy uniwersytet, jaki kiedykolwiek został wykreowany przez ludzki umysł.

Na uniwersytecie tym powstała katedra Stworologii, prowadząca badania nad społecznościami i kulturami różnorakich stworzeń, zwłaszcza tych niezwykłych i tajemniczych... niemal mitycznych!

Katedra utraciła niedawno swojego profesora i rektor poszukuje godnego następcy.

Wszyscy macie świetne referencje i pasujecie na to stanowisko.

Umiejscowiona w renesansowym świecie Nova Aetas, „Stworologia” pozwoli Wam zbadać różne rasy oraz poznać ich zwyczaje i dążenia. Uważajcie jednak, bo te stworzenia nie zawsze będą zachwycone, że wściubiacie nos w ich sprawy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w uczonych badających lochy i zbierających jak najwięcej informacji o zamieszkujących je stworach. Wszystkie informacje są punktowane, a uczeni rywalizują w tym, który z nich na końcu badań będzie posiadał największą liczbę punktów, co oznacza najlepszą rozprawę na temat badanej rasy.

Twórcy określają „Stworologię” atypowym dungeon crawlerem, gdzie celem graczy nie jest eksterminacja okrutnych mieszkańców lochów, ale poznanie ich zwyczajów, kultury i wierzeń, poprzez gromadzenie istotnych informacji (kostek). W dodatku gracze muszą robić wszystko, by jak najdłużej pozostać niezauważonymi. Tak naprawdę jedynym przedstawicielem mieszkańców lochów, którego figurka pojawia się w grze, aby utrudniać graczom eksplorację i badania, jest boss, czyli lokalny przywódca. Do starć zbrojnych pomiędzy graczami co prawda nie dochodzi, ale akcja szpiegostwa, pozwalająca wykradać informacje przeciwnikom w zasadzie ma z walką dość dużo wspólnego. To po prostu inny rodzaj pojedynku.

W „Stworologii” odnajdziemy też elementy gier euro, gdzie kostki informacji mogą być odpowiednikiem zasobów, o które rywalizują gracze. Ponadto nikt nie odpada z gry w trakcie rozgrywki, a do zwycięstwa nie prowadzi jedna droga.

„Stworologię” najlepiej więc określić jako hybrydę, łączącą w sobie elementy różnych mechanik, pozwalających na ciekawe odtworzenie rywalizacji, jaka pojawia się pomiędzy uczonymi badającymi to samo zagadnienie.

Głównym elementem rozgrywki jest gromadzenie informacji o badanym klanie, które przedstawione są w postaci kostek informacji. W tym celu gracze muszą eksplorować lochy, aby odnaleźć odpowiednie kolory kostek, potrzebnych do budowania specyficznych kombinacji wiedzy, ale też punktowanych adekwatnie do częstości ich występowania. Informacje muszą być zebrane podczas akcji badań lub skradzione (a jakże! – uczeni są gotowi na wszystko, aby wygrać tę rywalizację), a następnie pilnie strzeżone przed innymi graczami.

Większość działań, jakie podejmują gracze, zależy w dużej mierze od dostępnych kart sztuczek, a tych możemy użyć aż na trzy różne sposoby, wybierając jeden z nich. Trzeba decydować, czy karty wykorzystujemy do gromadzenia informacji, czy do przeszkadzania innym graczom. Dzięki kartom podstępu i magii możemy utrudnić badania innemu uczonemu, lecz nie będziemy później dysponowali odpowiednią liczbą kart, aby zbierać informacje. Mamy tu zatem także elementy zarządzania kartami, uproszczone, ale dopasowane do przebiegu rozgrywki. 

Na sporą uwagę zasługują również sama tematyka gry oraz jej wykonanie. Zasady pozwalają na odtworzenie wielu interakcji pomiędzy rywalizującymi badaczami, o jakich słyszy się w różnych dziedzinach nauki. Na dodatek mamy tu także obecnych studentów, podążających za naszymi uczonymi, którzy jak nam nie pomogą, zasłaniając nas własnym ciałem, to przynajmniej podmienią informacje przeciwnika albo przyjmą na siebie winę za nasze niecne występki. 

Wszystkie komponenty są najwyższej jakości, doskonale dopasowane do tematu gry. Figurki uczonych i bossa świetnie oddają klimat rozgrywki, mają masę szczegółów, łącznie z rzeźbionymi podstawkami. Z kolei wszystkie płytki stref, tworzące planszę główną, plansze notatników graczy oraz plansza obozu wykonane są z dwóch warstw grubej tektury, z wyciętymi miejscami na kostki informacji. Tak staranne wykonanie spotyka się jedynie w wydaniach deluxe. Prócz tego pudełko zawiera jeszcze sporo kart, żetonów, akrylowych kostek i płócienny woreczek – wszystko utrzymane w lekkiej stylistyce świata fantasy. Ten unikalny, spójny zestaw elementów gwarantuje świetną zabawę. Same zasady pozwalają zarówno na lekką rozgrywkę, gdzie interakcje między graczami można nieco ograniczyć, ale także na twardą, akademicką rywalizację, gdzie wszelkie skrupuły pozostają poza uczelnią!

Opis projektu

Płytki stref, plansze notatnika, plansza obozu składają się z dwóch warstw grubej tektury, dzięki czemu można w nich było wykonać specjalne otwory na kostki informacji, figurki studentów czy karty graczy. Figurki mają masę szczegółów i wyglądają świetnie, nawet w masowej produkcji. Zresztą w kwestii figurek Ludus Magnus Studio ma ogromne doświadczenie – „Stworologia” jest ich czwartą grą z figurkami. Do tego w pudełku znajduje się płócienny woreczek, pełniący rolę uniwersytetu, z którego losujemy studentów.

Gry wydawane przez Ludus Magnus Studio charakteryzują się fantastycznymi figurkami. Utalentowany zespół artystów dba o to, aby projekty wszystkich modeli świetnie pasowały do światów, które są tłem dla gier tego wydawnictwa. Figurki zaprojektowane trójwymiarowo z użyciem komputerów, materializują się następnie jako wydruki 3D, z których przygotowywane są matryce do masowej produkcji. Końcowe modele wykonane są z PVC i charakteryzują się dużą liczbą szczegółów oraz wysoką jakością.

Od pomysłu do komputerowego modelu 3D


Informacje dotyczące przebiegu gry przygotowaliśmy w formie opisowej oraz jako filmik zmontowany przez zespół OnTable. W trakcie trwania kampanii odbędzie się także relacja na żywo z rozgrywki, którą poprowadzi zespół Game Troll TV. Ponadto zebraliśmy kilka dodatkowych filmików w języku angielskim.


Poniżej znajduje się odnośnik do instrukcji „Stworologii”.

Film opisujący zasady – realizacja On Table


 

W grze „Stworologia: ekspedycja” gracze wcielają się w uczonych (1), zaproszonych przez rektora Uniwersytetu Rocca Civetta do wzięcia udziału w niezwykłej rywalizacji. Polega ona na opracowaniu najlepszej rozprawy dotyczącej tajemniczej rasy stworzeń, które zamieszkują odległe lochy.

Uczeni osiągną swój cel i pokonają przeciwników, zbierając kostki informacji (2), które symbolizują najważniejsze aspekty rasy, wskazanej jako obiekt studiów: cywilizację, wojsko, wierzenia, bogactwa oraz kasty.

Uczeni odnajdą kostki informacji rozmieszczone w strefach lochów, przedstawionych w postaci płytek z odpowiednimi polami (3), przeznaczonymi na te kostki.

W celu zebrania kostki informacji, uczony musi osiągnąć odpowiedni poziom skradania, odrzucając karty sztuczek i dodając poziomy premii, znajdujące się u góry po lewej stronie karty (4).

Jeżeli osiągnięty poziom skradania będzie równy lub wyższy od poziomu czujności (czerwone liczby) danej strefy (5), to uczony może zabrać kostkę informacji (lub kilka).

Poziom czujności mieszkańców nie jest jednak jedyną przeszkodą związaną ze strefami!

Uczony może natrafić także na różne efekty strefy (6), które czasem mogą mu przeszkodzić, a czasem pomóc. Najgroźniejszym z tych efektów jest efekt bossa (7): kiedy uczony wejdzie do strefy z tym efektem, aktywuje okrutnego bossa (8) lochów, który natychmiast zacznie ścigać badaczy!

Po zebraniu kostki informacji uczony umieszcza ją na swojej planszy notatnika (9), w dolnej części kolumny o takim samym kolorze. Pierwsza liczba, która jest widoczna powyżej kostki informacji (10), wskazuje liczbę punktów zdobytą przez uczonego (w tym przypadku +2). Każdy kolor kostek informacji jest inaczej punktowany, zaczynamy od kostek zielonych (cywilizacji) wartych po 2 punkty, a kończymy na fioletowych (kast) po 7 punktów każda.

Uczeni mogą także zagrywać karty sztuczek, aby przeszkadzać przeciwnikom lub pomagać sobie w eksploracji. W takim przypadku, zamiast poziomu premii użyją efektów głównych (11) lub efektów pomocniczych (12) karty.

Podczas rozgrywki, na skutek różnych czynników, konieczne będzie losowe rozstrzygnięcie niektórych wydarzeń. W tym celu, kiedy w zasadach zapisane będzie „wylosuj”, uczeni będą używali talii losowości (13), z której dobiorą kartę, aby określić wynik losowego zdarzenia. 

Uczonym będą towarzyszyć studenci (14) wysłani przez władze uniwersytetu, aby pomagali im w tej trudnej misji.

Wiele efektów rozgrywki będzie wymagało poświęcenia studentów, z kolei nowi studenci będą umieszczani w woreczku, który będzie reprezentował uniwersytet (16). Będzie się ich dobierało na skutek różnych wydarzeń (najczęściej efektów głównych kart sztuczek).

W obozie (17), znajdującym się poza lochami, uczeni odnajdą elementy gry kierujące eksploracją.

Przy ognisku (18), w czasie rozgrywki, będą się pojawiali nowi studenci, gotowi pomagać w odkrywaniu tajemnic lochów. Umieszcza się ich wokół ogniska, jeżeli jakieś wydarzenie zmusi uczonego do dobrania studentów z uniwersytetu. Niektóre efekty rozgrywki pozwolą uczonym zabrać studentów od ogniska, co będzie można zrobić, tylko jeżeli studenci będą się tam znajdowali.

Karta czujności (19) zostaje umieszczona w obozie, aby wskazać jeden z trzech poziomów trudności rozgrywki oraz określić początkową zawartość uniwersytetu i jak go uzupełniać za każdym razem kiedy wylosowany z niego zostanie student Omegi (20). Jest on przedstawicielem niegodziwego Bractwa Omega, które będzie przeszkadzało uczonym na wszelkie możliwe sposoby. Kiedy zostaną wylosowani, studenci Omegi będą zajmowali miejsca na karcie czujności, czyniąc eksplorację jeszcze trudniejszą, na przykład przepłaszając innych studentów (wszyscy szarzy studenci wokół ogniska oraz ci, którzy zostali wylosowani ze studentem Omegi, trafią do rezerwy). Uczeni, którzy wylosują tych niegodziwców z uniwersytetu, będą musieli dobrać kartę fatum (21), prawdziwą zmorę ambitnych eksploratorów!

Karta paniki (22) zostaje ułożona pod kartą czujności. Jej zawartość zostanie ujawniona, kiedy umieszczony na niej zostanie student Omegi (ponieważ na karcie czujności nie będzie już wolnych miejsc). Kiedy to nastąpi, mieszkańcy lochów zaczną się aktywnie przemieszczać, aby przepędzić uczonych ze swojej domeny. Jest to taki ciekawy sposób na zakończenie rozgrywki – np. lochy zaczyna ogarniać mrok i uczeni, którzy będą zbyt wolno z nich uciekali, będą gubili zebrane informacje.

W obozie znajduje się także zakryta karta klanu (23), wybrana losowo i w tajemnicy spośród kilku dostępnych wariantów.

Karta ta przedstawia klan, o którym uczeni muszą napisać rozprawę. Każda karta klanu modyfikuje wartości wszystkich kostek informacji (24), powodując, że ci, którzy nie widzieli jej zawartości, nie mogą dokładnie określić, ile do tej pory zgromadzili punktów.

Na karcie klanu znajduje się także informacja o minimalnej liczbie punktów (25), jakie musi zebrać uczony, aby z sukcesem opublikować swoją rozprawę. Punkty oblicza się, sumując pierwsze od dołu widoczne punkty w kolumnach planszy notatnika i dostosowując wynik zgodnie z modyfikatorami umieszczonymi na karcie klanu (24).

Uczony może opublikować swoją rozprawę tylko, jeżeli osiągnął przynajmniej dwie gwiazdki, zbierając kostki informacji na swojej planszy notatnika (26), bez względu na to czy zdobył już żeton wiedzy (27), uprawniający do podejrzenia karty klanu.

Zdobywanie kolejnych gwiazdek niesie ze sobą także pewne ryzyko. Kiedy jeden z uczonych radzi sobie zbyt dobrze w tej materii, pozostali, którzy posiadają mniej gwiazdek, stają się natchnieni (28) i odwracają swoje karty uczonego rewersem ku górze. Natchnione postaci pozostają w tym stanie, aż osiągną co najmniej tyle samo gwiazdek, co uczony/uczeni posiadający największą liczbę gwiazdek. W tym czasie mogą korzystać z nowych, potężniejszych zdolności, aby dogonić liderów. Uczeni z największą liczbą gwiazdek używają nadal swoich zwykłych zdolności.

Rozgrywka może się zakończyć na skutek różnych wydarzeń, takich jak udana publikacja rozprawy przez uczonego lub wylosowanie zbyt dużej liczby studentów Omegi.

Na końcu podlicza się punkty (zmodyfikowane przez kartę klanu) i na ich podstawie wybiera nowego profesora katedry Stworologii!

 


Filmik przedstawiający rozgrywkę – realizacja On Table

 

Transmisja na żywo z rozgrywki - realizacja Game Troll TV


 Filmik przedstawiający rozgrywkę (wersja anglojęzyczna) - realizacja Ken Cunningham

 

 

Zapowiedź 1 - realizacja On Table


Zapowiedź 2 - realizacja Game Troll TV


Zapowiedź 3 (wersja angielska) - realizacja the Dice Tower

- zagraniczne 3


Zapowiedź 4 (wersja angielska) - realizacja Geek & Sundry

Cel projektu

Dzięki Waszej pomocy zamierzamy wydać polską edycję gry „Dungeonology: expedition”, wraz ze wszystkimi dostępnymi dla nas dodatkami. W związku z tym, że jest to nasza pierwsza kampania wspierająca, zabezpieczyliśmy już około 70% środków, a pozostałą część planujemy zebrać w tej formie.

Cykl produkcyjny polskiej edycji postępuje równolegle z produkcją wersji angielskiej. Podobnie też jak wersja angielska, „Stworologia” trafi do wspierających w dwóch falach. Na październik 2019 roku planowana jest dostawa podstawowej wersji gry, dodatku „Erasmus” oraz koszulek na karty z nadrukiem. Natomiast w maju 2020 roku w Wasze ręce powinien trafić pakiet „Rocca Civetta” oraz dodatek „Warsztat Leonarda”. Są to planowane terminy, uzgodnione z Ludus Magnus Studio oraz drukarnią, ale – jak to nieraz bywa – mogą pojawić się opóźnienia. Wspólnie z kolegami z LMS będziemy pilnowali procesu produkcyjnego i logistyki z Chin, aby gra oraz dodatki dotarły na czas. Dzięki wysyłce podzielonej na dwie części, nie będziecie musieli długo czekać na grę, jak to ma zazwyczaj miejsce.

Polska edycja podstawowej gry i dodatków będzie posiadała wszystkie ulepszenia komponentów odblokowane podczas kampanii „Dungeonology” na Kickstarterze. Będzie to dokładnie taka sama wersja, jaką otrzymają gracze na całym świecie. Podstawowa gra dostępna będzie wyłącznie w języku polskim, natomiast wszystkie dodatki będą wielojęzyczne, w tym po polsku.

W skład jednej z nagród dla wspierających wchodzą wszystkie dodatkowe komponenty odblokowane podczas kampanii „Dungeonology” na Kickstarterze, z wyjątkiem elementów oznaczonych jako „Kickstarter exclusive”. Zasady tej platformy mówią, że tego typu dodatki nie mogą pojawiać się na innych platformach wspierających. Pakiet tych dodatkowych komponentów nazywać się będzie „Rocca Civetta”, a przedstawia je grafika w części poświęconej Nagrodom. Jak widać, jest to zawartość porównywalna z grą podstawową. Poszczególne elementy będziemy jeszcze szerzej opisywać podczas kampanii. Wartość sklepowa pakietu „Rocca Civetta” szacowana jest na ok. 300 zł. Zdecydowaliśmy, że jego pełna zawartość dostępna będzie dla każdego wspierającego już od samego początku kampanii, stąd nie będziemy jej stopniowo odblokowywać w formie dodatkowych celów. W końcu szkoda byłoby rezygnować z części zawartości, skoro i tak całość będzie zlokalizowana. 

Mamy nadzieję, że dwie nagrody dla wspierających, które oferujemy, są właściwym kompromisem, dzięki któremu Wy, jako wspierający, możecie wybrać czy chcecie nabyć samą podstawową grę w okazyjnej cenie, czy wolicie jednak zestaw nieco droższy, ale za to składający się z podwojonej ilości komponentów, w dodatku z nowymi trybami rozgrywki. My natomiast możemy zaoferować każdemu pełen zestaw, który udostępnili nam koledzy z Ludus Magnus Studio.

Wysyłka nagród podzielona jest na dwie fale: 

W październiku 2019 r. wspierający otrzymają następujące pozycje: 

  • podstawowa gra „Stworologia: ekspedycja”  
  • dodatek „Erasmus” 
  • koszulki na karty z nadrukiem 

W maju 2020 r. do wspierających dotrą: 

  • pakiet „Rocca Civetta 
  • dodatek „Warsztat Leonarda” 

Wspierający opłacają koszty wysyłki pierwszej fali, czyli dostawy październikowej. Fishbone Games finansuje wysyłkę drugiej fali, czyli dostawę majową. 

Pamiętajcie, proszę, o wybraniu i opłaceniu dodatku związanego z wysyłką pierwszej fali: paczkomat lub kurier. 

 

Przykłady: 

1. Wybrałem Wyprawkę studenta, a więc otrzymam tylko podstawową grę „Stworologia: ekspedycja”. 

Wybrałem i opłaciłem dostawę paczkomatem i w październiku oczekuję na grę. 

 

2. Wybrałem Pakiet uczonego, a więc otrzymam podstawową grę „Stworologia: ekspedycja” i pakiet „Rocca Civetta”. 

Wybrałem i opłaciłem dostawę pierwszej fali paczkomatem. W październiku otrzymam podstawową grę, a w maju 2020 r. (na koszt Fishbone Games) pakiet Rocca Civetta”.  

 

3. Wybrałem Wyprawkę studenta oraz dodatek „Warsztat Leonarda” 

Wybrałem i opłaciłem dostawę pierwszej fali paczkomatem. W październiku otrzymam podstawową grę, a w maju 2020 r. (na koszt Fishbone Games) dodatek „Warsztat Leonarda”. 

Nagrody





  • Wysyłka: PACZKOMAT – 12 zł

Wysyłka nagród i dodatków za pośrednictwem paczkomatów.

Wspierający opłacają wyłącznie pierwszą falę wysyłki nagród. Koszty wysyłki drugiej fali ponosi Fishbone Games.

  • Wysyłka: KURIER – 18 zł

Wysyłka nagród i dodatków za pośrednictwem kuriera.

Wspierający opłacają wyłącznie pierwszą falę wysyłki nagród. Koszty wysyłki drugiej fali ponosi Fishbone Games.

O autorze / Zespół

Nasz zespół na rynku gier planszowych zalicza, co prawda, swój debiut, ale każdy z nas ma już kilkunastoletnie doświadczenie w pracy zawodowej w branżach spożywczej, energetycznej, informatycznej i poligraficznej. Zajmowaliśmy się m.in.: prowadzeniem różnych projektów, handlem hurtowym i detalicznym, wdrażaniem oprogramowania, montażem i serwisem sprzętu IT, tłumaczeniem, redagowaniem, korektą i składem tekstu oraz drukiem przygotowanych materiałów. Mamy więc dość solidne podstawy o szerokim spektrum zastosowań w branży „gier bez prądu”. Wszelkich pozostałych, przydatnych umiejętności chcemy szybko się nauczyć, abyśmy mogli dostarczać Wam produkty o najwyższej jakości, zarówno od strony grywalności, jak i wykonania. Zamierzamy być stale obecni na polskim rynku.

Połączyła nas pasja do rozbudowanych gier planszowych, które pozwalają na ciekawą rywalizację lub współpracę, dostarczając przy tym niezapomnianych wrażeń. Chcemy skupić się na grach przeznaczonych dla doświadczonych graczy. Nie będziemy obawiali się tytułów o mocnych podstawach fabularnych, zawierających ogrom tekstów.

Założycielami wydawnictwa są: Tomasz Kowalik i Dominik Sorota

Dane firmy:

Fishbone Games Kowalik Sorota Spółka Jawna

32-091 Michałowice

Ul. Leśna 122c

NIP 5130258886

REGON 38253089700000

KRS 0000771081

 

Ludus Magnus Studio jest włoskim wydawcą gier, który na swoim koncie ma już cztery tytuły, zawierające wysokiej jakości figurki. Ich kampanie społecznościowe cieszą się zawsze bardzo dużym zainteresowaniem, a ufundowane gry tłumaczone są na kilka języków. To także bardzo silny zespół artystów, który jest w stanie samodzielnie przygotowywać rozbudowane produkcje.

Współpraca między naszymi zespołami przebiega bardzo dobrze. Dostajemy mocne wsparcie i szereg cennych wskazówek.

 

Diego Fonseca i Danilo Guidi

Autorami „Stworologii” są dwaj przyjaciele, Diego Fonseca i Danilo Guidi, których połączyło zainteresowanie grami. Po latach doświadczeń z grami RPG, planszówkami i grami komputerowymi postanowili tworzyć prototypy gier planszowych, cechujące się innowacyjnymi mechanikami. „Stworologia” powstała właśnie w myśl takiego podejścia, niby jest to dungeon crawler, ale jednak chodzi w nim zupełnie o co innego.

Ryzyko

Jak już wcześniej pisaliśmy, jesteśmy nowym wydawnictwem, a to jest nasza pierwsza kampania na wspieram.to. W celu ograniczenia ryzyka dla wspierających zgromadziliśmy już ok. 70% środków potrzebnych na sfinansowanie produkcji „Stworologii”. Ponadto podstawowa wersja gry oraz dodatek „Erasmus” zostały już zlokalizowane, a przygotowane materiały są gotowe do wysłania do drukarni.

Produkcję polskiej edycji będziemy realizowali wspólnie z Ludus Magnus Studio w ramach cyklu wydawniczego edycji anglojęzycznej. Dzięki temu będziemy mogli na każdym etapie skorzystać z pomocy bardzo doświadczonych kolegów, którzy na platformie Kickstarter ufundowali już cztery gry.

Przy realizacji tak dużego projektu może się zdarzyć wiele nieoczekiwanych i nieplanowanych opóźnień, ale ze swojej strony zrobimy co tylko się da, by na czas dostarczyć Wam produkty najwyższej jakości.

O przebiegu procesu produkcyjnego będziemy informowali co dwa tygodnie w aktualizacjach projektu.

Ocena 5 / 5 (4 głosów)

sebokra

miesiąc temu
Lkamania udana. Polecam.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Szafirowy Kot

miesiąc temu
Wszystko super :)
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Muczi

miesiąc temu
Wszystko gra :). Teraz tylko poczekać na resztę do 2020 :D
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

snixee

miesiąc temu
Bardzo dobra kampania. Szybki czas realizacji :)
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


sebokra

miesiąc temu
Mam gre i Zatoke Kirke. Dziekuje

Szymon Królik

miesiąc temu
Wczoraj przyszła paczka, jest super. Dzieki :)

Hubert Leszczyński

miesiąc temu
Odebralem wlasnie paczke, dziekuje! Bardzo dobrze zapakowana!

Wojciech Animucki

miesiąc temu
Dostałem informacje o aktualizacji "Pociąg nadjeżdża i prezent" a tutaj nic :(

Hachi

2 miesiące temu
Witam może jakieś wieści bo już koniec września a tu od wakacji cisza ...

snixee

4 miesiące temu
Co się stało z waszym fb? Dogadaliscie się i dostaniemy jakiś gratis jako wspierający? (Jakas dodatkowa figurka)

Fishbone Games

4 miesiące temu
Witam FB nas weryfikuje od 14 lipca niestety. Prawdopodobnie do jutra postawimy stronkę na FB tymczasową i jak odzyskamy dostęp do konta przekierujemy ruch. Dla Was jako wspierających, czyli naszych pierwszych klientów na pewno przygotujemy jakąś niespodziankę.

Fishbone Games

4 miesiące temu
Pozdrawiam Dominik

snixee

4 miesiące temu
Dzięki za szybką odpowiedź :) Jestem ciekaw tej niespodzianki ^^

marek.gryfon

4 miesiące temu
Jak zapłacić za coś co już zostało zamówione? W sensie wywaliło mnie ze strony płatności i teraz mam status brak wpłaty.

Fishbone Games

4 miesiące temu
Witam Sprawa dotyczy całości wsparcia, czy tylko opłaty za wysyłkę? Jeżeli tylko opłaty za wysyłkę, to wystarczy z zakładki "dodatki" wybrać odpowiedni rodzaj przesyłki i opłacić. Jeżeli natomiast dotyczy to całości wsparcia proszę o info będziemy sprawę wyjaśniać z serwisem Wspieram to. Pozdrawiam Dominik Sorota

marek.gryfon

4 miesiące temu
Dodatków. Już wcześniej opłaciłem grę. To jeszcze raz wybrać produkty i zamówić?

Fishbone Games

4 miesiące temu
Witam Panie Marku Sprawdziłem w systemie, Widnieje tylko wsparcie na 399 zł - pakiet uczonego i taka kwota powinna obciążyć Pana rachunek. Trzeba jeszcze w zakładce "dodatki" opłacić koszty wysyłki i dodatki do gry jeżeli jest pan zainteresowany ich wsparciem. Najprościej jeszcze raz wesprzeć ale wybrać tylko dodatki które Pana interesują Pozdrawiam Dominik Sorota

Bartosz Jaworski

4 miesiące temu
Leniwie czas płynie.

Muczi

4 miesiące temu
Gratulacje ;) Teraz czekamy do października

Hachi

4 miesiące temu
Już jesteśmy blisko :) czekamy na kolejne aktualizację dodatku Leonardo i kolejnych sg (kampania)

Hachi

4 miesiące temu
Hej "Rybki" :) wrzućcie jakieś kolejne aktualizację :)

Bartosz Jaworski

4 miesiące temu
+1

Fishbone Games

4 miesiące temu
Cieszę się, że czekacie na aktualizacje :)

Bartosz Jaworski

4 miesiące temu
Aktualizacje są na dobrym poziomie,to się czeka :)

Szafirowy Kot

4 miesiące temu
Bardzo dobrze się je czyta :)

Szafirowy Kot

4 miesiące temu
Przemyślcie proszę sprawę SG, na pewno przekonają niejedną osobę do wsparcia :) Poza tym dodadzą kampanii wiele emocji ;)

Bartosz Jaworski

4 miesiące temu
Myślę,że to niestety nie od nich zależy .

Kurczu

4 miesiące temu
EB zakończone, chyba znowu nie uzbieramy 100% :(

sebokra

4 miesiące temu
chyba nie ma takiej opcji 5 chętnych znajdzie się przez 29 dni. Część na pewno czeka na TrollTV ;)

Fishbone Games

4 miesiące temu
Uzbieramy, nie zostało już dużo :) Wracam też dziś z aktualizacjami.

Wojciech Animucki

4 miesiące temu
Rozumiem, że streach goali żadnych nie będzie wiec interesuje nas tylko 100% ?

Bartosz Jaworski

5 miesięcy temu
Dlaczego profil gry na FB zniknął ?

sebokra

4 miesiące temu
potwierdzam strony brak

Fishbone Games

4 miesiące temu
Witam. Walczymy z bezdusznym systemem Facebooka. Mamy nadzieję że ten problem uda nam się szybko rozwiązać. Pozdrawiam Dominik Sorota

Julian Rubin

5 miesięcy temu
Czy exclusive content ma szansę się w przyszłości pojawić jako dodatek albo coś? Może głupie pytanie, ale to pierwszy projekt który wspieram. Bo z tego co rozumiem problem jest taki że stricte na kicstarterze nie może się pojawić. A poza może?

Bartosz Jaworski

5 miesięcy temu
Na SG KSE nie ma co liczyć.

Fishbone Games

5 miesięcy temu
KS exclusives w polskiej wersji będą dostępne poza kampanią. Te elementy nie mogą się pojawić na innych platformach wspierających, ale można je za to sprzedawać podczas rożnych wydarzeń jak konwenty, targi, bądź internetowo np. podczas Black Friday. Poza tym z pewnością zorganizujemy jeden czy dwa konkursy, więc będzie też okazja na przygotowanie fajnych, wyjątkowych nagród. W październiku 2019 r. dostępny będzie dodatek Zatoka Kirke, a w maju 2020 r. Rigor Mortis. Jeżeli będą chętni, to i znajdzie się kilka sztuk pozostałych "ekskluziwów".

Szafirowy Kot

5 miesięcy temu
Miło to słyszeć, ja bardzo bym chciała mieć wszystko z KS exclusives w polskiej wersji ;) Czy planujecie informacje na ten temat dodawać w aktualizacjach po zakończeniu projektu?

Bartosz Jaworski

5 miesięcy temu
+1

Adrian Szczerba

5 miesięcy temu
Czy w dodatku "karty z nadrukiem"ilość kart jest wystrajając zarówno dla kart z podstawki jaki i z dodatków?

Mateusz Szymanowski

5 miesięcy temu
Koszulek jest 105, a samych kart sztuczek w podstawce jest 100. Z tym że przy opisie koszulek jest wpisane, że są na karty sztuczek, więc możliwe że tylko one mogą się zużywać w większym stopniu.

Fishbone Games

5 miesięcy temu
Kart z nadrukiem z jednego opakowania wystarczy tylko na karty z podstawki. W Stworologii są trzy wielkości kart. Karty duże (rozmiar określany jako tarot) są najrzadziej dotykane. Dobieramy je na początku gry i w zasadzie najbardziej zagrożony jest boss oraz karty uczonych. Karty sztuczek (średnie) są w ciągłym "obrocie". Ciągle je dobieramy i zagrywamy. W dodatku trzymamy je w dłoni. Karty małe, jak karty fatum czy karty stażystów, po dobraniu kładziemy na stole i raczej nie trzeba ich za często ruszać. LMS nie przygotowuje na te małe koszulek z nadrukiem, a więc można dobrać coś z transparentnych, dostępnych na rynku.

Kurczu

5 miesięcy temu
Czy można prosić o podanie wymiarów wszystkich kart? Jestem z tych koszulkujących prawie wszystko :D

Fishbone Games

5 miesięcy temu
Dodałem do listy aktualizacji :)

Fishbone Games

5 miesięcy temu
Witajcie, jak mija dzień? W serii aktualizacji będziemy prezentowali szerzej informacje o komponentach z pakietu Rocca Civetta. Zaczniemy od trybu solo i kooperacji. Co chcielibyście zobaczyć następne?

Mateusz Szymanowski

5 miesięcy temu
Myślę, że powinniście wrzucić informację odnośnie Warsztatu Leonarda. Na KS jest co prawda wszystko opisane, ale nie każdy musi tam zaglądać :) Z Erazmusem jest w sumie prosta sprawa.

MartaT

5 miesięcy temu
Ciekawi mnie insert do gry: * czy podstawka, jako taka, ma insert czy też jest "swoboda" w pudełku? najlepszy wzór insertu: Kowale losu, najsłabszy: Marco Polo, Carcassonne, ... (lista jest długa), * czy do podstawki zmieszczą się dodatki? pytam w kontekście ilości miejsca na półce :) Pozdrawiam

Fishbone Games

5 miesięcy temu
Znam ten ból. Najgorsze jak wszystko da się przełożyć do jednego pudełka, a pozostałe są tak ładne, że szkoda je wynosić na strych :) Każde pudełko będzie miało swój plastikowy insert, żeby komponenty nie były luzem w pudełku. Inserty mają pomieścić karty w koszulkach. Inserty będą dopasowane tylko do elementów w danym pudełku. Wymiary pudełka z podstawką to 295x295x70. Nie potrafię powiedzieć czy wyjęcie insertu pozwoli na upchnięcie w pudełku komponentów z innych pudełek. Uważam, że trzeba się liczyć z tym, że do jednego się nie da.

Bartosz Jaworski

5 miesięcy temu
No to jest materiał na SG. :D

Bartosz Jaworski

5 miesięcy temu
Mi nigdy nie szkoda pudelek,szkoda za to miejsca na półce :)

Galaxia

5 miesięcy temu
Wsparte, z dodatkami. Kurcze, zbankrutowałam. Przy takiej kwocie fajnie byłoby jakieś stretch goale tylko dla wspierających tutaj mieć. Może coś wymyślicie razem z LMS.

Szafirowy Kot

5 miesięcy temu
Popieram ;) byłoby super jakby nasza, polska wersja byłaby czymś więcej niż wersją kickstarterową okrojoną o exclusive content ;) o ile tylko to możliwe ;)

Muczi

5 miesięcy temu
Powodzenia ;)

Fishbone Games

5 miesięcy temu
Dzięki. Właśnie kurier dowiózł zaginioną paczkę z drugim prototypem. Tylko miesiąc opóźnienia :)

Muczi

5 miesięcy temu
Miejmy nadzieję, że przez to opóźnienie wyczerpaliście całego pecha przeznaczonego na tę kampanię ;)

MartaT

5 miesięcy temu
A może pojawią się jakieś niespodziewane SG? :D

Fishbone Games

5 miesięcy temu
Jak by tu odpisać :) Koledzy z LMS nas tutaj obserwują. Trzeba im dać do myślenia.

Bartosz Jaworski

5 miesięcy temu
Greetings friends, we re hope you are well :D

MartaT

5 miesięcy temu
No, teraz już można śmiało powiedzieć: SPOŁECZEŃSTWO SIĘ DOMAGA! :D

MartaT

5 miesięcy temu
I jeszcze nieśmiało dodam, że warto wziąć pod uwagę upływający czas - zbyt późno ogłoszone SG mogą nieco zaburzyć pozytywny odbiór zbiórki (patrz: Chytrogród).
  • Nagrody (5)
  • Dodatki (5)

Wyłącznie dodatki

1 zł lub więcej
1 wspierających
To nie jest nagroda, ale jedynie możliwość zakupu samych dodatków.
Nie otrzymujesz gry, ale w sekcji „Dodatki" możesz kupić dowolne produkty.

Dostawa w 2 falach:
1. „Erasmus” i koszulki z nadrukiem - październik 2019
2. „Warsztat Leonarda” - maj 2020 (wysyłka w cenie)

WYSYŁKA fali 1 nie jest wliczona w cenę!
Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Przewidywana dostawa: październik 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Wyprawka studenta

269 zł lub więcej
4 wspierających
Podstawowa wersja gry „Stworologia: ekspedycja”

Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Przewidywana dostawa: październik 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Pakiet uczonego

419 zł lub więcej
19 wspierających
Podstawowa wersja gry „Stworologia: ekspedycja” oraz pakiet „Rocca Civetta”, w którym znajdują się dodatkowe komponenty rozszerzające grę m.in. o tryb dla pojedynczego gracza, tryb kooperacyjny, nowych uczonych oraz bossów w cenie niedostępnej po kampanii.

Dostawa w 2 falach:
1. „Stworologia: ekspedycja” - paździermnik 2019
2. „Rocca Civetta” - maj 2020 (wysyłka w cenie)

WYSYŁKA fali 1 nie jest wliczona w cenę!
Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Przewidywana dostawa: październik 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Wyprawka studenta - EB w pierwszych 24h

239 zł lub więcej
12 wspierających
Nagroda dostępna tylko w pierwszych 24h!

Podstawowa wersja gry „Stworologia: ekspedycja” w cenie niedostępnej po kampanii

Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Nagroda limitowana. Pozostało 0/12
Przewidywana dostawa: październik 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Pakiet uczonego - EB w pierwszych 24h

399 zł lub więcej
48 wspierających
Nagroda dostępna tylko w pierwszych 24h!

Podstawowa wersja gry „Stworologia: ekspedycja” oraz pakiet „Rocca Civetta”, w którym znajdują się dodatkowe komponenty rozszerzające grę m.in. o tryb dla pojedynczego gracza, tryb kooperacyjny, nowych uczonych oraz bossów w cenie niedostępnej po kampanii.

Dostawa w 2 falach:
1. „Stworologia: ekspedycja” - paździermnik 2019
2. „Rocca Civetta” - maj 2020 (wysyłka w cenie)

WYSYŁKA fali 1 nie jest wliczona w cenę!
Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Nagroda limitowana. Pozostało 0/48
Przewidywana dostawa: październik 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Wysyłka: PACZKOMAT

12 zł lub więcej
65 wspierających
Wysyłka nagród i dodatków za pośrednictwem paczkomatów.
Przewidywana dostawa: październik 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł

Wysyłka: KURIER

18 zł lub więcej
15 wspierających
Wysyłka nagród i dodatków za pośrednictwem kuriera.
Przewidywana dostawa: październik 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł

Koszulki na karty z nadrukiem

38 zł lub więcej
15 wspierających
Jest to zestaw koszulek na karty sztuczek. Koszulki posiadają nadruk, jaki znajduje się na rewersie kart sztuczek.
Nagroda limitowana. Pozostało 135/150
Przewidywana dostawa: październik 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł

Dodatek „Erasmus”

100 zł lub więcej
40 wspierających
W skład dodatku wchodzi czterech nowych uczonych oraz komponenty pozwalające na rozgrywkę w 5 i 6 osób.
Nagroda limitowana. Pozostało 160/200
Przewidywana dostawa: październik 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł

Dodatek „Warsztat Leonarda”

170 zł lub więcej
29 wspierających
W tym dodatku znajdują się nowe lochy (20 stref), dwóch nowych bossów, nowy uczony oraz nowe karty sztuczek.
Nagroda limitowana. Pozostało 121/150
Przewidywana dostawa: maj 2020
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!